Beställning


  • Kommer jag få en bekräftelse när ni fått min order?
    Ja, du får en orderbekräftelse på angiven mailadress inom 10 minuter från det att du godkänt och skickat in din order till oss. Har du inte mottagit din orderbekräftelse inom en timma vänligen kontakta Löplabbets kundservice på kundservice@loplabbet.se
  • Kan jag ändra eller stoppa min order i efterhand?

    Vi har snabb varuhantering och din order går på plock direkt. Därför kan vi tyvärr inte annullera/ändra i din beställning. När din beställning lämnat lagret får du ett mail med kollinummer och kvitto, därefter kan du göra en retur i valfri Löplabbet-butik eller via Posten till löplabbet.se. Du kan du registrera din retur via ditt kvitto på mejlen. När returen är registrerad får du en QR-kod som du visar för postombudet vid inlämning av paketet. Vid frågor kontakta kundservice@loplabbet.se

    Du kan returnera kostnadsfritt i valfri Löplabbet-butik eller till löplabbet.se för 49 kr. För retur i butik krävs följesedel/kvitto samt giltig legitimation.

    Vid retur i butik blir du återbetald i butiken oavsett betalsätt, vid retur online återbetalas du via Klarna, antingen till kort om du valt det eller så justeras din faktura. 

     

  • Kan jag ta bort min order?
    Vi har snabb varuhantering och din order går på plock direkt. Därför kan vi tyvärr inte annullera/ändra i din beställning.
  • Kommer jag att få en sändningsbekräftelse?

    Ja, så fort din order är packad och skickad med Postnord får du en sändningsbekräftelse på din mail. I mailet finner du även ditt kollinummer så att du kan följa ditt pakets resa till ditt utlämningsställe på Postnords hemsida.

  • Kan man beställa varor på löplabbet.se som företag?
    Nej, tyvärr kan vi inte ta emot företagsbeställningar på löplabbet.se. Ni är varmt välkomna till Er närmaste Löplabbet-butik.
  • Is it possible to order goods to a country other than Sweden?
    Unfortunately, we do not send goods abroad.
  • Kan man beställa varor till ett annat land än Sverige?
    Tyvärr skickar vi inte varor utomlands.
  • Kan jag beställa varor till någon annan än mig själv?
    Nej, du kan inte beställa varor till någon annan än dig själv. Du måste kunna legitimera dig när du hämtar ut din produkt. Undantag är när du som kund skickar ett bud för att hämta ut din produkt. Då skall budet ha med både sin egen och din legitimation.