Logo Re claim
Re claim RE:CLAIM SENSITIVE WASH 750 ML TVÄTTMEDEL Vit
Re claim
Dam, Herr

RE:CLAIM SENSITIVE WASH 750 ML TVÄTTMEDEL

Re claim RE:CLAIM SENSITIVE WASH 750 ML TVÄTTMEDEL Vit
169 kr
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-4 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
  • Effektivt mot illaluktande sportkläder

  • Snällt mot kläderna och miljön

  • Utan parfym eller färgämnen

  • Tillverkad i Sverige

Få dina löparkläder rena med re:Claim Sensitive tvättmedel. Det är speciellt framtaget för att vara både skonsamt och effektivt. Re:CLAIM Sensitive bryter aktivt ner illaluktande molekyler i t-shirts, tights, sport-BH och andra träningskläder. Den unika formuleringen gör kläderna rena och fräscha, redo för nästa löprunda.

re:Claim fungerar i både 30, 40 och 60ºC, i maskin eller handtvätt. Det är fritt från parfym och färgämnen för att minska risk för allergi eller irritation.

  • Produktnummer
    1608462
  • Leverantörens produktnummer
    450051
  • Artikelnummer
    160846201-NO
  • SKU
    160846201010
  • EAN
    7350003510345

Relaterade produkter

Relaterade produktguider
Min Skorotation
ANDREAS ALMGREN
Landslagslöparen och europarekordhållaren på 5000 meter, Andreas Almgren, har sprungit i Nike i över tio år och här berättar han om sin skorotation: från återhämtningsjogg till tävling på världsnivå.
Löplabbet möter
ANDREAS ALMGREN
Andreas Almgren är den svenska löparen som har flyttat gränserna för europeisk distanslöpning: i somras sänkte han Europarekordet på 5000 m till 12:44.27 inför ett extatiskt Stockholm, tidigare i år har han redan har gjort svensk rekordhistoria på både bana och väg. Han är regerande svensk rekordhållare på 10 000 m (26:52.87) och dessutom europarekordhållare på 10 km väg (26:53) samt svensk rekordhållare på halvmaraton (59:23) med ett 1500-meters-PB på 3:32.00 i ryggen som visar hans spännvidd. Snart kliver Almgren in i VM i Tokyo där han dubblerar på 10 000 och 5 000 meter och är medaljkandidat på båda distanserna. Vi träffade Almgren under ett event på Löplabbet i Stockholm i samarbete med hans skosponsor Nike, där han efter ett träningspass berättade om vägen från svensk till europeisk dominans och om fokuset mot de kommande VM-loppen.