Logo SAYSKY
SAYSKY Logo Pace Long Sleeve Blå
SAYSKY Logo Pace Long Sleeve Blå
SAYSKY Logo Pace Long Sleeve Blå
SAYSKY
Dam

Logo Pace Long Sleeve

SAYSKY Logo Pace Long Sleeve Blå
-50%
375 kr
SISTA CHANSEN
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-4 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
  • Lätt och funktionell långärmad löpartröja

  • SAYSKYDRY-materialet leder bort svett effektivt

  • Borstad insida ger mjuk känsla

  • Stretchigt material ger bra passform för alla

Logo Pace Long Sleeve är en riktigt skön löpartröja från det danska märket SAYSKY. Den är gjord i en svettavvisande mjukt material och passar lika bra för löpning som på gymmet.

Tröjan är tillverkad i SAYSKYDRY performance fabrik, ett material som är mjukt, lätt och tekniskt så att du håller dig torr och bekväm på dina löpturer. Det har en lätt stretch som gör att den passar alla kroppstyper. På insidan är den lätt borstad för ett supermjuk känsla mot huden.

  • Produktnummer
    1595993
  • Leverantörens produktnummer
    MWRLS20c2007
  • Artikelnummer
    159599301-BLUE MELANGE

Relaterade produkter

Relaterade produktguider
Min Skorotation
ANDREAS ALMGREN
Landslagslöparen och europarekordhållaren på 5000 meter, Andreas Almgren, har sprungit i Nike i över tio år och här berättar han om sin skorotation: från återhämtningsjogg till tävling på världsnivå.
Löplabbet möter
ANDREAS ALMGREN
Andreas Almgren är den svenska löparen som har flyttat gränserna för europeisk distanslöpning: i somras sänkte han Europarekordet på 5000 m till 12:44.27 inför ett extatiskt Stockholm, tidigare i år har han redan har gjort svensk rekordhistoria på både bana och väg. Han är regerande svensk rekordhållare på 10 000 m (26:52.87) och dessutom europarekordhållare på 10 km väg (26:53) samt svensk rekordhållare på halvmaraton (59:23) med ett 1500-meters-PB på 3:32.00 i ryggen som visar hans spännvidd. Snart kliver Almgren in i VM i Tokyo där han dubblerar på 10 000 och 5 000 meter och är medaljkandidat på båda distanserna. Vi träffade Almgren under ett event på Löplabbet i Stockholm i samarbete med hans skosponsor Nike, där han efter ett träningspass berättade om vägen från svensk till europeisk dominans och om fokuset mot de kommande VM-loppen.