Logo SAYSKY
SAYSKY REACTIVE FLOW LÖPARTSHIRT Blå
SAYSKY REACTIVE FLOW LÖPARTSHIRT Blå
SAYSKY REACTIVE FLOW LÖPARTSHIRT Blå
SAYSKY REACTIVE FLOW LÖPARTSHIRT Blå
SAYSKY
Herr

REACTIVE FLOW LÖPARTSHIRT

SAYSKY REACTIVE FLOW LÖPARTSHIRT Blå
649 kr
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-4 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
  • Supertunn t-shirt för löpning och träning

  • Tekniskt material för optimal fukttransport

  • Enkel, stilren design

  • Perfekt för träning på varma dagar

REACTIVE FLOW T-shirt är en löpar-tshirt från Saysky, i riktigt tunt, ventilerande material. Tröjan är perfekt för löpning i varmt väder, eller vid hög intensivitet där du vill ha så bra fukttransportering och lätt känsla som möjligt. Den har en simpel design och påsydda SaySky-loggor. Materialet är väldigt mjukt och följsamt mot kroppen, vilket gör att du kan fokusera på träningen.

Materialet består till 79% av återvunnet polyester.

  • Produktnummer
    1612844
  • Leverantörens produktnummer
    NMRSS60c1045
  • Artikelnummer
    161284401-BLUE AOP

Relaterade produkter

Relaterade produktguider
Min Skorotation
ANDREAS ALMGREN
Landslagslöparen och europarekordhållaren på 5000 meter, Andreas Almgren, har sprungit i Nike i över tio år och här berättar han om sin skorotation: från återhämtningsjogg till tävling på världsnivå.
Löplabbet möter
ANDREAS ALMGREN
Andreas Almgren är den svenska löparen som har flyttat gränserna för europeisk distanslöpning: i somras sänkte han Europarekordet på 5000 m till 12:44.27 inför ett extatiskt Stockholm, tidigare i år har han redan har gjort svensk rekordhistoria på både bana och väg. Han är regerande svensk rekordhållare på 10 000 m (26:52.87) och dessutom europarekordhållare på 10 km väg (26:53) samt svensk rekordhållare på halvmaraton (59:23) med ett 1500-meters-PB på 3:32.00 i ryggen som visar hans spännvidd. Snart kliver Almgren in i VM i Tokyo där han dubblerar på 10 000 och 5 000 meter och är medaljkandidat på båda distanserna. Vi träffade Almgren under ett event på Löplabbet i Stockholm i samarbete med hans skosponsor Nike, där han efter ett träningspass berättade om vägen från svensk till europeisk dominans och om fokuset mot de kommande VM-loppen.