Logo Garmin
-20%
  • Garmin HRM-Pro Pulsband Black

HRM-Pro Pulsband

  • Garmin
  • Herr, Dam
  • Svart
Denna produkt är slut i vårt webblager
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-3 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
Varubrev eller ombud Postnord - 39 kr
Hemleverans Postnord - 79 kr
Hämtas i LÖPLABBET-butik - 0 kr
Hämtas senast 14 dagar från skickad avisering. Leveranstidslöfte 2-4 dagar. Miljövänligaste transporten.

HRM-Pro är ett förstklassigt pulsband som ger dig den mest avancerade löp-och simdatan till din Forerunner-klocka. Pulsdata överförs i realtid via en ANT+®-anslutning och Bluetooth® lLow Energy, vilket ger dig fler träningsalternativ. HRM-Pro ger konsekvent och exakt pulsdata på din Garmin enhet, i träningsappar som Zwift eller t.o.m. på kompatibel träningsutrustning på gymmet. Förutom att mäta din puls registrerar HRM-Pro löpdynamik som kan hjälpa dig att förbättra din löpform. Löpdynamik omfattar löpningsdata som vertikal rörelse, markkontakttid, steglängd, vertikal kvot med mera. Enheten lagrar pulsdata under simning eller andra aktiviteter när klockan är utom räckhåll och skickar sedan dessa data till klockan när aktiviteten är slutförd. Den lagrar också steg, kalorier och intensiva minuter och synkroniserar sedan även dem med klockan. HRM-Pro har en liten, lätt pulsmätarmodul som inte är bredare än bredden på den mjuka, bekväma remmen. Knappcellsbatteriet som kan bytas av användaren räcker i upp till 1 år.

  • Förstklassigt pulsband som ger dig den mest avancerade löp-och simdatan

  • Pulsdata överförs i realtid via en ANT+®-anslutning och Bluetooth® lLow Energy

  • Registerar löpdynamik som omfattar löpningsdata som vertikal rörelse, markkontakttid, steglängd, vertikal kvot med mera

  • Lagrar pulsdata under simning eller andra aktiviteter när klockan är utom räckhåll och skickar sedan dessa data till klockan när aktiviteten är slutförd

Relaterade produkter
Relaterade produktguider
TIPS OCH TEST
MÖT SÄSONGEN STARKARE
Vill du kombinera löpning och styrketräning? Till skillnad från de flesta sporter är prestationen hos långdistanslöpare begränsad av intag och upptagning av syre. När du springer snabbare ökar ditt syrebehov. Om ditt syrebehov överstiger tillförseln växlar kroppen till anaerob energi. Laktat bildas och löparen blir trött. Ju mer muskelmassa du har, desto mer syre behöver du. Det gör att många löpare undviker styrketräning. Om du tänker så är det dags att tänka om. Löpspecifik styrketräning kan göra dig friskare, starkare, snabbare och förhindra skador. Löpare har ofta obalans mellan musklerna, eftersom samma muskelgrupper alltid används när man springer. Förkortade höftböjare, svaga rumpmuskler och dåligt definierade muskler runt axelleden är typiska för löpare.
Ingen springer som du
CHARLOTTA FOUGBERG
ADIDAS