Logo Asics
  • Asics FujiTrabuco Lyte M löparskor BLACK/DIRECTOIRE BLUE
  • Asics FujiTrabuco Lyte M löparskor BLACK/DIRECTOIRE BLUE
  • Asics FujiTrabuco Lyte M löparskor BLACK/DIRECTOIRE BLUE
  • Asics FujiTrabuco Lyte M löparskor BLACK/DIRECTOIRE BLUE
  • Asics FujiTrabuco Lyte M löparskor BLACK/DIRECTOIRE BLUE
  • Asics FujiTrabuco Lyte M löparskor BLACK/DIRECTOIRE BLUE
  • Asics FujiTrabuco Lyte M löparskor BLACK/DIRECTOIRE BLUE

FujiTrabuco Lyte M löparskor

  • Asics
  • Herr
  • Blå
Visa storlekar som:
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-3 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
Varubrev eller ombud Postnord - 39 kr
Hemleverans Postnord - 79 kr
Hämtas i LÖPLABBET-butik - 0 kr
Hämtas senast 14 dagar från skickad avisering. Leveranstidslöfte 2-4 dagar. Miljövänligaste transporten.

En lätt och smidig, neutralt uppbyggd terrängsko med lågt häl till tådropp (4mm). En sko som ger känslan av att man vill springa snabbt. Gel Fujitrabuco Lyte har en full längds Flytefoam mellansula som ger en skön dämpning och en livlig känsla. Yttersulan har ASICSGRIP gummi och är multidirektionellt mönstrad vilket ger ett bra grepp på blandat underlag. Dina fötter kommer uppskatta den luftiga men samtidigt förstärkta ovandelen som torkar snabbt. En smart detalj är att plösen har ett "Lace Garage" - som är en liten ficka där du kan gömma snörningen så att den inte riskerar att fastna i grenar och dylikt under löprundan. Drop: 4 mm. Vikt: 252 gram.

  • Mjuk gel-dämpning

  • Utmärkt grepp på blöta & hala ytor

  • Förstärkt ovandel

  • Anpassad för terränglöpning

Allmänt
Vikt252 g
LästNormal
Drop3-4
DämpningMedel
StabilitetMedium
Relaterade produkter
Relaterade produktguider
TIPS OCH TEST
MÖT SÄSONGEN STARKARE
Vill du kombinera löpning och styrketräning? Till skillnad från de flesta sporter är prestationen hos långdistanslöpare begränsad av intag och upptagning av syre. När du springer snabbare ökar ditt syrebehov. Om ditt syrebehov överstiger tillförseln växlar kroppen till anaerob energi. Laktat bildas och löparen blir trött. Ju mer muskelmassa du har, desto mer syre behöver du. Det gör att många löpare undviker styrketräning. Om du tänker så är det dags att tänka om. Löpspecifik styrketräning kan göra dig friskare, starkare, snabbare och förhindra skador. Löpare har ofta obalans mellan musklerna, eftersom samma muskelgrupper alltid används när man springer. Förkortade höftböjare, svaga rumpmuskler och dåligt definierade muskler runt axelleden är typiska för löpare.
Ingen springer som du
CHARLOTTA FOUGBERG
ADIDAS