Logo HOKA ONE ONE
  • HOKA ONE ONE Rincon 2 Löparskor BLUE MOON / WHITE
  • HOKA ONE ONE Rincon 2 Löparskor BLUE MOON / WHITE
  • HOKA ONE ONE Rincon 2 Löparskor BLUE MOON / WHITE
  • HOKA ONE ONE Rincon 2 Löparskor BLUE MOON / WHITE
  • HOKA ONE ONE Rincon 2 Löparskor BLUE MOON / WHITE

Rincon 2 Löparskor

  • HOKA ONE ONE
  • Herr
  • Blå
Visa storlekar som:
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-3 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
Varubrev eller ombud Postnord - 39 kr
Hemleverans Postnord - 79 kr
Hämtas i LÖPLABBET-butik - 0 kr
Hämtas senast 14 dagar från skickad avisering. Leveranstidslöfte 2-4 dagar. Miljövänligaste transporten.

Rincon 2 är en extremt lätt men väldämpad sko inspirerad av de släta vågorna på den världsberömda surfplatsen Rincon. Skon har en fantastisk dämpning, väger extremt lite och ger en mjuk och viktlös känsla under din löptur. Ovandelen, som har uppdaterats med en mer tekniskt utformad mesh, har en asymmetrisk design och en avskalad profil, vilket gör att denna sko ger dig en boost i snabbhet och gör dig redo för snabba träningspass och tävlingar. Ovandelens utformning bidrar också till en mycket god ventilation samtidigt som ett förstärkt parti runt mellanfoten ger en ökad stabilitet. Modellen har också försetts med en väldämpad, rullande "Meta-Rocker" mellansula som bidrar till en snabbare accelerationsfas. Yttersulan som ger full markontakt gör skon grundstabil och har försetts med strategiskt placerade gummidelar för slitstyrka på de mest utsatta ställena. Denna typ av konstruktion bidrar också till att reducera vikten på skon. Häl till tå dropp 5 mm, (26 mm under hälen och 21 mm under framfoten). Vikt: 218 gram.

  • Extremt lätt

  • Maximal dämpning

  • Ventilerande ovandel

  • Väldämpad rullande "Meta-Rocker" mellansula

Allmänt
Vikt218 g
LästNormal
Drop5-6
DämpningMjuk
StabilitetFlexibel
Relaterade produkter
Relaterade produktguider
TIPS OCH TEST
MÖT SÄSONGEN STARKARE
Vill du kombinera löpning och styrketräning? Till skillnad från de flesta sporter är prestationen hos långdistanslöpare begränsad av intag och upptagning av syre. När du springer snabbare ökar ditt syrebehov. Om ditt syrebehov överstiger tillförseln växlar kroppen till anaerob energi. Laktat bildas och löparen blir trött. Ju mer muskelmassa du har, desto mer syre behöver du. Det gör att många löpare undviker styrketräning. Om du tänker så är det dags att tänka om. Löpspecifik styrketräning kan göra dig friskare, starkare, snabbare och förhindra skador. Löpare har ofta obalans mellan musklerna, eftersom samma muskelgrupper alltid används när man springer. Förkortade höftböjare, svaga rumpmuskler och dåligt definierade muskler runt axelleden är typiska för löpare.
Ingen springer som du
CHARLOTTA FOUGBERG
ADIDAS