Logo adidas
  • adidas Adizero PRO Löparskor SIGPNK/CBLACK/SIGPNK
  • adidas Adizero PRO Löparskor SIGPNK/CBLACK/SIGPNK

Adizero PRO Löparskor

  • adidas
  • Herr
  • Rosa
Visa storlekar som:
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-3 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
Varubrev eller ombud Postnord - 39 kr
Hemleverans Postnord - 79 kr
Hämtas i LÖPLABBET-butik - 0 kr
Hämtas senast 14 dagar från skickad avisering. Leveranstidslöfte 2-4 dagar. Miljövänligaste transporten.

Oavsett vad du har för mål så är Adidas Adizero Pro designade för att hjälpa dig att uppleva den snabbaste versionen av dig själv. Lightstrike-teknologi kombinerar energiåtergång och stabilitet i ett av de lättaste TPU-skummen på marknaden. Efter att ha varit en del av Adidas-skor sedan 1980-talet, skapar den på nytt födda CARBITEX-plattan flexibilitet vid landning och en smidig tå-off för maximal framåtdrivning och ett ekonomiskt styrt steg. Den superlätta meshovandelen utgörs av Adidas tunnaste nät någonsin. Ovandelen har ett invändigt system som ger en fixerad passform som helt låser ner foten för en snabb känsla utan distraktioner. Den ikoniska BOOST-dämpningen i fullängd är oberoende av temperatur och kontinentalt gummi på yttersulan ger ett enastående grepp. Drop: 9,5mm (21,5mm i hälen och 12mm i tån). Vikt: 198 gram i US 9.

  • Lätt och explosiv

  • CARBITEX-platta för maximal framåtdrivning och ett ekonomiskt styrt steg

  • Superlätt meshovandel

  • BOOST-dämpning i fullängd

Allmänt
Vikt198 g
LästNormal
Drop9-10
DämpningMedel
StabilitetMedium
Relaterade produkter
Relaterade produktguider
TIPS OCH TEST
MÖT SÄSONGEN STARKARE
Vill du kombinera löpning och styrketräning? Till skillnad från de flesta sporter är prestationen hos långdistanslöpare begränsad av intag och upptagning av syre. När du springer snabbare ökar ditt syrebehov. Om ditt syrebehov överstiger tillförseln växlar kroppen till anaerob energi. Laktat bildas och löparen blir trött. Ju mer muskelmassa du har, desto mer syre behöver du. Det gör att många löpare undviker styrketräning. Om du tänker så är det dags att tänka om. Löpspecifik styrketräning kan göra dig friskare, starkare, snabbare och förhindra skador. Löpare har ofta obalans mellan musklerna, eftersom samma muskelgrupper alltid används när man springer. Förkortade höftböjare, svaga rumpmuskler och dåligt definierade muskler runt axelleden är typiska för löpare.
Ingen springer som du
CHARLOTTA FOUGBERG
ADIDAS