Logo Nike
  • Nike Air Zoom Structure 23 M Löparskor ANTHRACITE/BRIGHT MANGO-BLACK
  • Nike Air Zoom Structure 23 M Löparskor ANTHRACITE/BRIGHT MANGO-BLACK
  • Nike Air Zoom Structure 23 M Löparskor ANTHRACITE/BRIGHT MANGO-BLACK
  • Nike Air Zoom Structure 23 M Löparskor ANTHRACITE/BRIGHT MANGO-BLACK
  • Nike Air Zoom Structure 23 M Löparskor ANTHRACITE/BRIGHT MANGO-BLACK

Air Zoom Structure 23 M Löparskor

  • Nike
  • Herr
  • Grå
Visa storlekar som:
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-3 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
Varubrev eller ombud Postnord - 39 kr
Hemleverans Postnord - 79 kr
Hämtas i LÖPLABBET-butik - 0 kr
Hämtas senast 14 dagar från skickad avisering. Leveranstidslöfte 2-4 dagar. Miljövänligaste transporten.

Nike Air Zoom Structure 23 är en stabil, väldämpad och ventilerande mängdträningssko. Skon har tillverkats utifrån syftet att kunna användas varje dag som en snabb, säker och tillitsfull träningspartner. Perforeringar i ovandelen i fram- och mellanfot ger en förbättrad ventilation medan den vävda hälkappan bidrar till en säker passform som håller din fot på plats. En Zoom Air-enhet i framfot ger en responsiv dämpning där varje steg bidrar till en energiåtergivning som hjälper till att driva ditt steg framåt. I kombination med ett skum i mellansulan ger skon dig en mycket skön och komfortabel dämpning. En Crash-Pad i hälen bidrar till extra dämpning under häl-till-tå övergångsfasen. Drop: 8 mm. Vikt: 288 gram i US 9.

  • Stabil, väldämpad och ventilerande mängdträningssko

  • Perforeringar i ovandelen för en förbättrad ventilation

  • Zoom Air-enhet i framfot ger en responsiv dämpning

  • En Crash-Pad i hälen bidrar till extra dämpning

Allmänt
Vikt288 g
LästNormal
Drop7-8
DämpningMedel
StabilitetStabil
Relaterade produkter
Relaterade produktguider
TIPS OCH TEST
MÖT SÄSONGEN STARKARE
Vill du kombinera löpning och styrketräning? Till skillnad från de flesta sporter är prestationen hos långdistanslöpare begränsad av intag och upptagning av syre. När du springer snabbare ökar ditt syrebehov. Om ditt syrebehov överstiger tillförseln växlar kroppen till anaerob energi. Laktat bildas och löparen blir trött. Ju mer muskelmassa du har, desto mer syre behöver du. Det gör att många löpare undviker styrketräning. Om du tänker så är det dags att tänka om. Löpspecifik styrketräning kan göra dig friskare, starkare, snabbare och förhindra skador. Löpare har ofta obalans mellan musklerna, eftersom samma muskelgrupper alltid används när man springer. Förkortade höftböjare, svaga rumpmuskler och dåligt definierade muskler runt axelleden är typiska för löpare.
Ingen springer som du
CHARLOTTA FOUGBERG
ADIDAS