Logo HOKA ONE ONE
  • HOKA ONE ONE CLIFTON 7 Löparskor BLACK / WHITE
  • HOKA ONE ONE CLIFTON 7 Löparskor BLACK / WHITE
  • HOKA ONE ONE CLIFTON 7 Löparskor BLACK / WHITE
  • HOKA ONE ONE CLIFTON 7 Löparskor BLACK / WHITE
  • HOKA ONE ONE CLIFTON 7 Löparskor BLACK / WHITE

CLIFTON 7 Löparskor

  • HOKA ONE ONE
  • Dam
  • Svart
Visa storlekar som:
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-3 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
Varubrev eller ombud Postnord - 39 kr
Hemleverans Postnord - 79 kr
Hämtas i LÖPLABBET-butik - 0 kr
Hämtas senast 14 dagar från skickad avisering. Leveranstidslöfte 2-4 dagar. Miljövänligaste transporten.

Hoka Clifton i version 7 har fortsatt de egenskaper som gjort modellserien så populär. Skon är väldigt lätt i förhållande till hur mycket stötdämpning den har och ger en perfekt kombination av mjuk och lätt löpning. Tillverkad med likadan mellansula som föregångaren Clifton 6 samt att den nu fått en mer strömlinjeformad siluett. En uppdaterad ovandel i engineered mesh ger skön känsla och passform samt ventilerar bra.Hälkappans insida har ett nytt mjukare material och ny design för att ge mindre tryck på hälsenan, samtidigt som den också blir lättare att ta av och på. Häl till tå dropp: 5 mm. Vikt:201US 7(38 2/3)

  • Perfekt kombination av mjuk och lätt löpning

  • Strömlinjeformad siluett

  • Plysh material som lättar trycket på hälen

Allmänt
Vikt201 g
LästNormal
Drop5-6
DämpningMjuk
StabilitetMedium
Relaterade produkter
Relaterade produktguider
TIPS OCH TEST
MÖT SÄSONGEN STARKARE
Vill du kombinera löpning och styrketräning? Till skillnad från de flesta sporter är prestationen hos långdistanslöpare begränsad av intag och upptagning av syre. När du springer snabbare ökar ditt syrebehov. Om ditt syrebehov överstiger tillförseln växlar kroppen till anaerob energi. Laktat bildas och löparen blir trött. Ju mer muskelmassa du har, desto mer syre behöver du. Det gör att många löpare undviker styrketräning. Om du tänker så är det dags att tänka om. Löpspecifik styrketräning kan göra dig friskare, starkare, snabbare och förhindra skador. Löpare har ofta obalans mellan musklerna, eftersom samma muskelgrupper alltid används när man springer. Förkortade höftböjare, svaga rumpmuskler och dåligt definierade muskler runt axelleden är typiska för löpare.
Ingen springer som du
CHARLOTTA FOUGBERG
ADIDAS