Logo HOKA ONE ONE
  • HOKA ONE ONE Arahi 4 M Löparskor MAJOLICA BLUE / DRESDEN BLUE
  • HOKA ONE ONE Arahi 4 M Löparskor MAJOLICA BLUE / DRESDEN BLUE
  • HOKA ONE ONE Arahi 4 M Löparskor MAJOLICA BLUE / DRESDEN BLUE
  • HOKA ONE ONE Arahi 4 M Löparskor MAJOLICA BLUE / DRESDEN BLUE
  • HOKA ONE ONE Arahi 4 M Löparskor MAJOLICA BLUE / DRESDEN BLUE
  • HOKA ONE ONE Arahi 4 M Löparskor MAJOLICA BLUE / DRESDEN BLUE

Arahi 4 M Löparskor

  • HOKA ONE ONE
  • Herr
  • Blå
Denna produkt är slut i vårt webblager
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-3 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
Varubrev eller ombud Postnord - 39 kr
Hemleverans Postnord - 79 kr
Hämtas i LÖPLABBET-butik - 0 kr
Hämtas senast 14 dagar från skickad avisering. Leveranstidslöfte 2-4 dagar. Miljövänligaste transporten.

En av de lättaste och mjukaste stabilitetskorna på marknaden. Om du tycker att stabila skor har känts tunga och klumpiga och vill ha en annan känsla utan att offra stabilitet så kan Arahi 4 vara en modell för dig. Nytt på 4.e versionen är en ny ovandel med mer ventilation än på föregångaren. Mellansulan på skon är oförändrad och har kvar sin J-Frame som är en lite fastare (men inte hård) del av sulan som hjälper till att ge en naturlig och dynamiskt stabilitet när foten behöver det. Passar väldigt bra till distanspassen men är så pass lätt så den inte heller är fel att köra lite snabbare i när lusten faller på.Häl till tå dropp:5mm. Vikt 272 gram i US9(42 2/3)

  • Stabil och lätt

  • Hokas mjuka känsla

  • Ovandel med bra ventilation

  • 5mm häl till tå dropp

Allmänt
Vikt272 g
LästNormal
Drop5-6
DämpningMjuk
StabilitetStabil
Relaterade produkter
Relaterade produktguider
TIPS OCH TEST
MÖT SÄSONGEN STARKARE
Vill du kombinera löpning och styrketräning? Till skillnad från de flesta sporter är prestationen hos långdistanslöpare begränsad av intag och upptagning av syre. När du springer snabbare ökar ditt syrebehov. Om ditt syrebehov överstiger tillförseln växlar kroppen till anaerob energi. Laktat bildas och löparen blir trött. Ju mer muskelmassa du har, desto mer syre behöver du. Det gör att många löpare undviker styrketräning. Om du tänker så är det dags att tänka om. Löpspecifik styrketräning kan göra dig friskare, starkare, snabbare och förhindra skador. Löpare har ofta obalans mellan musklerna, eftersom samma muskelgrupper alltid används när man springer. Förkortade höftböjare, svaga rumpmuskler och dåligt definierade muskler runt axelleden är typiska för löpare.
Ingen springer som du
CHARLOTTA FOUGBERG
ADIDAS