Logo Brooks
  • Brooks Levitate 3 W löparskor 047 Black/Ebony/Silver
  • Brooks Levitate 3 W löparskor 047 Black/Ebony/Silver
  • Brooks Levitate 3 W löparskor 047 Black/Ebony/Silver
  • Brooks Levitate 3 W löparskor 047 Black/Ebony/Silver
  • Brooks Levitate 3 W löparskor 047 Black/Ebony/Silver
  • Brooks Levitate 3 W löparskor 047 Black/Ebony/Silver

Levitate 3 W löparskor

  • Brooks
  • Dam
  • Svart
Denna produkt är slut i vårt webblager
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-3 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
Varubrev eller ombud Postnord - 39 kr
Hemleverans Postnord - 79 kr
Hämtas i LÖPLABBET-butik - 0 kr
Hämtas senast 14 dagar från skickad avisering. Leveranstidslöfte 2-4 dagar. Miljövänligaste transporten.

Levitate är Brooks toppsko bland de neutrala modeller man kategoriserar som Energize vilket är skor med mycket energiåtergivning. Perfekt för dig som gillar en sko med studsig och livlig känsla. Mellansulan DNA AMP har tagits fram med kemijätten BASF och består av ett gummi liknande skal av TPU och innanför det spänstiga sammanpressade kulor av Themo Plastic Urethan för att få till den där härligt spänstiga känslan i varje steg. Version 3 har fått en ny ”flat knitted” ovandel för ännu bättre passform och även fodret på hälkappan och plösen har gjorts om för mer komfort. Yttersulans mönster har planats ut lite för bättre markkontakt. Häl till tå dropp 8 mm. Vikt: 296 gram

  • Energifull och väldämpad

  • Stickad sömlös ovandel

  • Distanssko för både långa och korta pass

Allmänt
Vikt269 g
LästNormal
Drop7-8
DämpningMjuk
StabilitetMedium
Relaterade produkter
Relaterade produktguider
TIPS OCH TEST
MÖT SÄSONGEN STARKARE
Vill du kombinera löpning och styrketräning? Till skillnad från de flesta sporter är prestationen hos långdistanslöpare begränsad av intag och upptagning av syre. När du springer snabbare ökar ditt syrebehov. Om ditt syrebehov överstiger tillförseln växlar kroppen till anaerob energi. Laktat bildas och löparen blir trött. Ju mer muskelmassa du har, desto mer syre behöver du. Det gör att många löpare undviker styrketräning. Om du tänker så är det dags att tänka om. Löpspecifik styrketräning kan göra dig friskare, starkare, snabbare och förhindra skador. Löpare har ofta obalans mellan musklerna, eftersom samma muskelgrupper alltid används när man springer. Förkortade höftböjare, svaga rumpmuskler och dåligt definierade muskler runt axelleden är typiska för löpare.
Ingen springer som du
CHARLOTTA FOUGBERG
ADIDAS