Logo Brooks
-30%
  • Brooks Bedlam Löparskor Red/Orange/Grey
  • Brooks Bedlam Löparskor Red/Orange/Grey
  • Brooks Bedlam Löparskor Red/Orange/Grey
  • Brooks Bedlam Löparskor Red/Orange/Grey

Bedlam Löparskor

  • Brooks
  • Herr
  • Röd, Grå
Visa storlekar som:
  • Fri frakt & fria returer till butik
  • 1-2 dagars leveranstid
Betala snabbt och smidigt med Klarna
Klarna
Varubrev eller ombud Postnord - 39 kr
Hemleverans Postnord - 79 kr
Hämtas i LÖPLABBET-butik - 0 kr
Hämtas senast 14 dagar från skickad avisering. Leveranstidslöfte 2-4 dagar. Miljövänligaste transporten.

Bedlam är en löpsko att använda varje dag och har Brooks mest responsiva dämpning hittills.Brooks Bedlam gör sällskap med Adrenaline i Brooks kategori av skor med mycket stabilitet. Guide Rails ger support för den som är behov utav detta men fungerar också alldeles utmärkt för löpare utan biomekaniska problem.Ett generöst lager av DNA AMP ger en enorm energiåtergivning i varje steg inbäddat under BioMoGo DNA-styrskenor som gör Bedlam balanserad samtidigt som överflödig rörelse kontrolleras.För att ytterligare förbättra fjädringen hjälper Midfoot Transition Zone till att styra trycket mot framfoten och därmed uppmuntra till en snabbare övergång från häl till tå.Överdelen i FitKnit med en 3D cirkulär stickning ger en passform avsedd för att vara flexibel och samtidigt kunna hålla foten strategiskt på plats.Hälkappans insida är tillverkad i konstmocka för att skydda Akilles senan och ge bra hälgrepp och skön komfort.Plösen är integrerad med skons överdel och ger en socklik känsla. Detta ger en jämn tryckfördelning över mellanfoten och håller foten på plats genom hela löpsteget.Drop: 8 mm.Vikt: 318 g (us 9).

  • Passar löpare med överpronation

  • Responsiv dämpning

  • Ovandel i FitKnit med 3D stickning ger strumplik passform

Relaterade produkter
Relaterade produktguider
TIPS OCH TEST
MÖT SÄSONGEN STARKARE
Vill du kombinera löpning och styrketräning? Till skillnad från de flesta sporter är prestationen hos långdistanslöpare begränsad av intag och upptagning av syre. När du springer snabbare ökar ditt syrebehov. Om ditt syrebehov överstiger tillförseln växlar kroppen till anaerob energi. Laktat bildas och löparen blir trött. Ju mer muskelmassa du har, desto mer syre behöver du. Det gör att många löpare undviker styrketräning. Om du tänker så är det dags att tänka om. Löpspecifik styrketräning kan göra dig friskare, starkare, snabbare och förhindra skador. Löpare har ofta obalans mellan musklerna, eftersom samma muskelgrupper alltid används när man springer. Förkortade höftböjare, svaga rumpmuskler och dåligt definierade muskler runt axelleden är typiska för löpare.
Ingen springer som du
CHARLOTTA FOUGBERG
ADIDAS